Γεύση όχι πολύ δυνατή και
"Όχι πολύ δυνατό και ευχάριστη γεύση. Πολύ εύκολο στη χρήση. Είναι όλα τα αποτελέσματα που "πωλούνται" πραγματικά παρόντα όταν καταναλώνονται... . ... δεν ξέρω... αλλά μου ταιριάζει και ίσως γι' αυτό συνεχίζω να τα χρησιμοποιώ εδώ και αρκετά χρόνια. Όσο για το Probikeshop, ήταν τέλειο ως συνήθως".
