Τα ελαστικά είναι ήδη τοποθετημένα στο
"Τα ελαστικά έχουν ήδη τοποθετηθεί στο ποδήλατό μου για ελαφριά χρήση σε χαλίκι αλλά κυρίως σε δρόμο. Καλή απόδοση. Κάποιες δυσκολίες κατά την τοποθέτησή τους στις ζάντες (θυμηθείτε να σαπουνίσετε τα πλευρικά τοιχώματα)."
